måndag 12 augusti 2013

Mr. Australien

Mr. Australien ringde mig i dag.
Vi pratade jätte länge.

Jag sa åt honom att skaffa skype eller likn för det är dyrt att ringa.

Vi frågade varandra vad vi hade tänkt på dessa dagar gällande oss.

Jag sa:

"Du kommer till Sverige om 1-2 månader, är här ett par veckor eller nån månad.
Du blir jätte kär i mig och bestämmer dig för att flytta hit och så åker du hem 2-3 ggr per år.
Det är vad jag har tänkt."

"Ok...vet du vad jag har tänkt?" sa han.

"Jag kommer till Sverige om ett par månader, stannar nån månad, du blir jätte kär i mig och flyttar med mig till Australien där jag alltid kommer att ta hand om dig."

Vi sa också båda två att vi inte vill flytta.....

Men vi sa också att om man verlkligen vill något så kan man flytta berg.

Ja, jag vet inte, det vi iallfall är överens om är att vi vill ses.

Han sa:

"Tänk om du hade stannat någon vecka till år 2000 när jag frågade dig.
Då hade vi varit gifta i 13 år nu och våra barn hade varit så fina."

Jag sa:

"Tänk om man blir förälskad i det romantiska. Att allt bara är en saga man har målat upp i huvudet."

Han sa:

"Jo, jag har också tänkt så, du kanske hatar mig när vi ses, vem vet.

Men något är det...det känns speciellt och har alltid gjort det...

Jag vill inte att du pausar ditt liv för mig, det som sker, sker.

Men vi kan väl låta det vara där...att vi vill träffas och jag försöker ordna för att resa framöver, så får vi se vad framtiden har för vägar."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar