torsdag 15 augusti 2013

Skolan uppdatering

Skolan har jag inte skrivit nåt om.

Det är ca 30 pers i min klass varav 3 tjejer.

I korridorerna ser man andra klasser, bara killar och en eller två tjejer.

Jag har fått lite panikkänsla över matten.
Även då jag har betyg i det så har jag haft extra hjälp sen första klass.
Även då jag gick i folkhögskola så fick jag extra hjälp.

Nu började vi med formler och ekvationer och det låste sig verkligen.

Jag behöver någon som verkligen förklarar och vår lärare är inte pedagogisk och kör på i sitt eget race.

I dag räckte jag upp handen och sa det...att jag inte förstår och behöver det mer ordentligt förklarat.

Jag hörde fler säga, "ja" och "du är inte den enda" men ingen sa något innan jag sa till.

Jag tror att jag börjar fatta lite :)

Nästa vecka ska vi börja ha grupparbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar