fredag 16 augusti 2013

Känner mig så tillfreds

Tänk att jag är frisk.

Det känns så jäkla bra!

Jag mår jätte bra och jag är frisk.

Jag gjorde mig verkligen av med sådant i mitt liv som var negativt och spetsar öronen då något negativt kommer nära.

Jag har varit singel i ca 1 1/2 år, det längsta i mitt liv hittills.

Vissa säger att jag har blivit väldigt kräsen.
Ja.... jag vill omge mig med personer som får mig att känna kärlek och glädje. :)

Jag känner mig oftast väldigt tillfreds med allt.

Jag känner dagligen att jag älskar min hund, min pappa, styvfar, mina nära vänner, min bil, mitt hem.

Jag känner mig så tacksam och lyckligt lottad att jag fick ett underbart liv tillslut. :)

Det här med att vara frisk....
Jag har fått tillbaka mina naglar!
Underbart!
Håret är på väg oxå men det verkar ta längre tid.

Jag fick ett armband av min granne och nyfunna vän, hon tyckte att ordet som hon skrev på armbandet passade mig.
Det träffade så rätt! :)

 
Fri!
 
 
Hennes smycken finns på:http://www.evileyetattoo.se/contact

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar