onsdag 14 augusti 2013

Svar på en kommentar

Jag fick en kommentar i dag.

För det första så har jag tidigare fått kommentarer av personer som vill vara, "Anonym".
Jag vet inte vad anonyma personer vill.
 
Vill de ha ett svar?
 
I bland kanske det är bättre att skriva sin mailadress i kommentaren så kan jag svara dem privat.
Eller vill de att jag publicerar deras kommentar och svarar på den offentligt?
 
Ja, ja här är i allafall dagens anonyma kommentar.
 
Den löd:

"Av dina inlägg får man uppfattningen av att du jämt jagar det du inte kan få, de som inte är så bra, de som spelar lite spel och sådana män som är SVÅRA, de som inte är intresserade av dig, DOM vill du ha. Men män som verkar bra och som är intresserade av DIG är du inte alls intresserad av. Varför? Straffar du dig själv av någon destruktiv anledning? på Avslutet med S"
 
Jag kan förstå din tankeställning, det har jag själv frågat mig de senare åren då jag insåg mina "problem".
 
De som har följt min blogg sen flera år tillbaka vet att jag har gjort ett jäkla jobb genom åren för att må bra.
 
Jag kan nog säga att jag väljer bort det som får mig att må dåligt i dag.
Det gjorde jag inte förr.
 
Då kunde jag hålla fast i killar i år innan jag lämnade dem eller de lämnade mig.
 
För ca 1 1/2 år sedan så avslutade jag en relation.
Den fick mig att må väldigt dåligt och jag blev väldigt sjuk i den sjukdom jag hade då.
 
Jag insåg att jag behövde förändra situationen.
Så jag gjorde slut med honom, jag sa upp mig från mitt jobb som jag inte trivdes på, osv osv.
 
Jag började må jäkligt bra och blev frisk!
 
Jag lovade mig själv att inte må dåligt igen.
 
Så.... det här med S, redan på första dejten kände jag ganska snabbt att jag inte blev attraherad.
Men jag ville ge det nån chans till så vi träffades 2 ggr till.
 
Jag skriver inte alltid ut allt i min blogg, om killen jag träffar, för att jag tycker inte att det är så schysst alla gånger att tex säga, att jag inte gillade hans kroppsdoft.
Sånt känner man bara av att sitta bredvid en person.
Attraktion är viktigt, det kan vara en doft, en charm, blickar osv.
 
För att prata om killen i baren, han visade att han inte var intresserad till max, så då la jag ner det snabbt.
Jag har inget intresse av att springa efter någon som inte vill ha hela mig.
 
Historien med C, ja där tog det lite längre tid, men det var väl för att vi blev så involverade i varandra mycket och han visade att han var intresserad av mig.
Det här med att han var osäker visade han inte direkt.
Så då bröt jag där oxå tillslut, det tog lite mer tid än "en vecka" men jag bröt, just för att jag inte vill vara med någon som inte är intresserad av mig till hundra.
 
Sen kanske man inte märker hur någon är förens det har gått ett tag.
 
Så för att svara på din kommentar så, visst jag var så när jag var yngre, men jag tycker inte att jag är så nu.
Nu vill jag må bra och jag bryter fort med någon om de inte är intresserade.
Jag vill inte lägga energi på det.
 
Som jag skrev i något tidigare inlägg här i min blogg, så brukar jag nuförtiden tappa intresset om de inte visar intresse mot mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar