fredag 2 augusti 2013

Gammal dejt

I går var jag hemma hos S.

S är en kille som jag dejtade för ca 1 1/2 år sedan.

Det var när jag och exet hade gjort slut.
Vilket vi gjorde stup i kvarten då...

Jag var på en fika med S och det ända jag tänkte på var exet.
Direkt då jag gick därifrån så ringde jag mitt ex, vi träffades åter igen.
Men det var läääänge sedan.

Jag och S fick kontakt igen för nån månad sedan.
Jag ville ge det en ordentlig chans så vi träffades igen.

Förra veckan tog vi en promenad, och i går var jag hemma hos honom på middag och film.
Vi köpte färdig mat och skulle kolla film men vi pratade hela tiden så jag hängde inte med.

Vi kommer bra överens, vi verkar vara på samma våglängd.

Han vill ha barn och bo i hus.

Han är 40 år.

Han verkar väldigt intresserad av mig.

Han gav mig fotmassage, hahhhahaha, och gav mig en puss på kinden.
Jag är lite reserverad, konstigt nog är jag det mer, när killen är "på".

När en kille inte tar för sig, fysiskt, (alltså inte för mycket, jag vill inte vara för nära någon i början.
Jag vill inte hångla eller ha sex på en gång) så blir jag mer nyfiken.

Jag menar små grejer som att ta min hand eller stryka på armen eller vad det nu kan vara,
om killen visar för mycket sådant så ryggar jag i början innan jag känner personen bättre.

Konstigt hur man fungerar men nån skada måste jag väl ha oxå från uppväxten. hahahaha

Sen kan det oxå bero på att jag inte är riktigt hundra med vad jag vill och känner.
Vet inte vad det beror på, känner mig inte galet intresserad av honom.
Men nåt är det...

Han har två katter men det gick bra med min hund.

S är en väldigt snäll person, han ler HELA tiden, :)
Han säger att livet är för kort för att vara negativ.

Så....fortsättning följer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar