söndag 18 augusti 2013

Utekväll med massa ögongodis

Jag var ute i går.

Kände inte riktigt för det först men jag och en vän åkte ner till stammis stället.

Först såg jag en kille, jag höll på att få hjärtstillestånd då jag såg honom.

Så snygg! Riktigt jäkla snygg, håret, kläderna, stilen.
Jag såg honom på andra sidan dansgolvet och tittade, efter fem minuter så gick han mot mig och ställde sig nästan bredvid.

Vi tittade på varandra och log.
Men ingen gick fram.

Tillslut kände jag att jag ville säga nåt.
Så jag skrev på min mobil, eftersom det var så hög ljudvolum, petade på honom, och visade honom vad jag hade skrivit.

"I just died and went to heaven."

Han skrattade.

Vi gestikulerade att vi skulle gå i väg och prata där det inte var så hög musik.

När vi väl stod mittemot varandra så såg jag ordentligt hur snygg han var.
När han log så visade det sig att han hade skrattgropar och jag höll på att dö.
hahhahaha

Det går ju inte att prata med någon som är sådär snygg, man vill ju bara stå och titta.

Samtalet gick lite trögt....
Vi frågade varandra standard sakerna, var bor du, jobbar med, familj osv.
Sen sa jag att jag ville gå ner eftersom min vän var kvar själv där vid dansgolvet.

Han följde med hela vägen bort till min vän, han stod och tittade på folk, vi pratade inte, jag såg att han tittade flera ggr bredvid mig, jag vände på huvudet och såg att det stod 2 tjejer där.

Jag smålog för mig själv, här går han i väg för att prata med mig och sen står han och tittar intensivt på andra tjejer.
För det var inte vanligt tittande, sånt där ser man.

Efter ett tag vände han sig till mig och sa, "Vi hörs." och pekade uppåt.

Jag tänkte, vaddå vi hörs? Vi har ju inte bytt nummer eller nåt.
Han pekade i luften och menade att han skulle gå runt på stället, sen frågade han om jag skulle med.
Jag sa då att jag ville vara kvar och dansa.

Han gick.

Sen såg jag inte honom på en bra stund, för att sen se honom på dansgolvet med en annan tjej.

Kvällen löpte på, det gick förbi en kille ett par ggr som jag fick ögonkontakt med flera ggr.
Han var oxå riktigt snygg.

Jag vet inte vad det var i går, det fanns mycket ögongodis. :)

Tillslut stannade han och började prata.

"Har vi setts? Jag känner igen dig." sa han.

Jag tittade på honom ordentligt....

"Ja du... vi bytte nummer för ett bra tag sen." sa jag.

Vi pratade lite och han frågade om han fick mitt nummer igen.
Jag gav det och det visade sig att han hade mitt nummer kvar i sin telefon.

Han tittade vidare i sin telefon och visade mig sms konversation han och jag hade sist vi sågs.
Det var exakt ett år sedan.

Saken är att jag kände såååå stark attraktion till honom.

Kanske kan det vara för att han påminner om en person som jag var dökär i när jag var liten.

Sylvester Stallone. hahhahahahahahahhah

Så vi umgicks resten av kvällen.
Han ville inte släppa mig ur sikte och jag drogs till honom.

Då jag stod och tittade ut på dansgolvet så såg jag den första killen.
Han stod och tittade på mig och avfyrade ett stort leende varje gång jag tittade dit.

När jag skulle gå så kramades vi typ 3 ggr och hade svårt att skiljas.
Jag och stallone. :)

Helt skumt, hahahah, inte bra att ha sån attraktion till nån, man tänker inte klart då.

Han ville att jag skulle messa att jag hade kommit hem och jag gjorde det.

I morse då jag vaknade så hade jag ett sms från honom.

"Godmorgon!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar