fredag 8 oktober 2010

Avslut

Med svårigheter sa han till slut i går att det finns en massa saker som jag gjorde dåligt i förhållandet.
Det som sårar mig är att han inte kunde ha sagt det då vi var i hop. Han kunde ha frågat mig varför jag gör si eller så. Kanske var det inte ens en handling som det låg något speciellt bakom men som missförstods.
Jag tyckte att det var lite konstigt emellanåt att han aldrig klagade på något eller anmärkte på något.
Han körde på och sa fina saker även då han inte menade dem. Det svider. Att jag har levt med en person som inte har varit 100% sann.
Han sa också att jag talade "ner" honom i min blogg och att det låter som att allt var hans fel. Jag sa då att jag försöker att skriva om händelsen så som den var, från bådas håll, men att jag skriver om mina känslor och hur ledsen jag är, jag kan ju inte veta vad som händer i hans värld när vi väl lägger på luren. Han sa då att han kanske inte hade läst så noga.
Vi gick igenom det praktiska och önskade varandra lycka till i livet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar