fredag 8 oktober 2010

Rumpan bar

Det tar emot att skriva detta....   Tänk att detta skulle hända mig??!! Men någon gång i livet ska väl vara den första för allt....
Jag och hunden gick en längre promenad i väg till djuraffären i går. När vi kom hem så kollade jag tvättstugan, vi hade redan tvättat på morgonen men jag glömde ett par byxor. Det fanns en ledig maskin och jag skyndade mig upp till lägenheten för att byta byxor så att jag kunde tvätta de jag hade på mig. Jag drog fram ett par svarta byxor som jag använt många gånger innan jag köpte dessa nya som jag nu skulle tvätta. Jag drog på mig de andra byxorna och gick ner till tvättstugan.
Jag gick upp från tvättstugan, min sambo kom hem från träningen och vi tog bilen till bensin macken. Väl där köpte vi en kaffe. Vi satte oss i bilen igen och åkte till sopstationen och slängde lite grejjer. Efter det åkte vi till konsum och handlade lite. Sen åkte vi hem. Jag bytte kläder och vi åkte på bio......
VÄNTA HÄR NU!!!
 Nu spolar vi tillbaka bandet.......
Jag gick ner till tvättstugan, där var det en person som kom upp bakom mig och pratade om tvätttiden....
På macken gick jag ur bilen och in på stationen bland folk.....
På sopstationen gick jag ur bilen och slängde några saker, det var ganska mycket folk där....
På konsum var det inte så mycket folk, men tillräckligt................

När jag kom hem och bytte kläder innan bion....
SÅ UPPTÄCKTE JAG DETTA!!!!
Jag har gått och visat rumpan!  HAHAHAHAHAHHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar