fredag 8 oktober 2010

Är homosexuella från en annan planet??!

Det pratas ju en hel del om homosexuella i dag på radion. Antagligen pga pride festivalen.
Deras historia genom tiderna.
Vissa säger att det inte är normalt att vara homosexuell. Vad är normalt undrar jag då?
"Ja, men det normala är ju att vara med någon så att man kan fortplanta sig". Är det?? undrar jag.

I dagens samhälle så kan man skaffa barn på egen hand, på konstgjord väg. Vi har utvecklats så pass mycket med tiden så att man kan göra en massa saker! Se bara till det att man kan klona djur.
Alla mediciner som finns mm mm. Man kan på konstgjord väg tillverka ett barn, ett nytt liv.
Vad är det då som säger att man måste vara man och kvinna för skapa ett nytt liv?

Ja då kanske folk säger att förr i tiden så var det så! Var det?? undrar jag åter igen. Jag tror helt ärligt att de första människorna upptäckte sina kön, därefter upptäckte de att man kunde få njutning av beröring.
De kom på att man kunde få sin njutning av andra saker, levande såsom döda ting.
Jag tror att de satte på det mesta och när de en dag hade sex man och kvinna så kom ett barn till världen.
De böckerna jag läser, som jag skrev tidigare, författaren har forskat en massa, där i står det att grottmänniskorna trodde att det var en typ av ande som valde ut vissa till att bli gravida.
Själva sexuella ritualen kallade de för "njutningen". Vilket stärker mina tankar ännu mer.

Man förstod långt senare att en man och en kvinna skapar ett liv. Och sen har det utvecklats, i dag som sagt så vet man ju bra mycket mer och kan också göra en massa mer. Men det är inget som säger att det är naturligt. Ja, personer av motsatt kön kan göra barn, men det betyder inte att man måste bli kär i en person av motsatt kön bara för det. Sex mellan samma kön har funnits bra långt tillbaka i tiden.

Min ena tjejkompis är homosexuell och min pappa är homosexuell. Hur kom jag till då?? Ja, hur brukar barn komma till? Hur många barn är planerade? Hur många killar och tjejer har inte prövat på sex med samma kön för att lusten tränger på eller nyfikenheten tar över? Sen blir jag alltid lika full i skratt när en kille säger att han hatar bögar! Varför? Kommer de från en annan planet? En del killar säger att de INTE vill att en bög ska röra vid dem. Vaddå? Så alla människor går runt och rör andra? Bara för att jag ser en kille jag gillar, ska jag gå fram och tafsa på honom då?? En del killar säger också att det är så äckligt med bajs sex!! Ha ha ha ha!!! Ja, som att det är det enda homosexuella människor gör....

Sen till sist undrar jag då..... Hur många heterokillar är det inte som har analsex???!!
Nä, va den du är, blir du inte accepterad av vissa så finns det andra som älskar dig.
Var inte så trångsynt och rädd för allt. Låt andra vara i fred och vara så som de vill vara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar