fredag 8 oktober 2010

Hans svek mot många och även mot sig själv

Fan vad irriterande!
Jag fick ta bort en tjej på facebook som han känner.
Han känner eg hennes kille och jag har tagit bort alla som kan tänkas ha honom som vän på fb, men inte hon....men nu hade han kommenterat något hos henne..och så klart såg jag det....

Det som stör mig är att han inte hade speciellt mycket kontakt med vare sig familj eller vänner då vi var i hop.
Jag i frågasatte det ofta och sa att han skulle ringa dem i sin familj eller varför han inte hörde av sig till sina vänner i Småland.
"nej...de kan väl ringa mig också, jag hade ändå inte så bra kontakt med dem då jag bodde där nere iallafall"

Han syrra blev tillomed sur för att han drog sig undan och bara ägnade sig åt mig...detta riktades mot mig...fast eg så var inte jag boven i dramat...och vips då han gör slut med mig....ja då ska han ta kontakt med alla han känner igen...
Jag har aldrig hindrat honom, snarare uppmuntrat honom, att han tillomed ska åka till sin syrra själv exempelvis då de kanske båda behöver det.

När han blir singel så måste han snabbt som fan ta kontakt med folk igen, folk han inte haft speciellt mycket kontakt med innan....för att sen...ja troligtsvis hitta en ny tjej som han går upp i helt och han kommer då att släppa hela sitt liv för henne...det är så han gjorde med mig...och det är så han gjorde med sitt ex....

Han glömmer sig själv....försöker anpassa sig till den andres liv...suger i sig allt och ger massor, till hennne, till hennes omgivning...
Gillar saker som hon gillar, är sjukt lik henne och har även hennes åsikter mm.
Jag tyckte det var jätte bra, då...men nu undrar jag ju...
Tills den dag då han inte orkar mer, har slut på energi och sticker...och glömmer bort att han faktiskt sårar de som han sa att han älskade....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar