fredag 8 oktober 2010

Bajskorvar i natten

I natt vid 03.30 vaknade jag av att min hund flyyyger ner från sängen och skäller som bara den!
Jag blir arg och rusar upp för att fösa tillbaka honom, han skäller på någonting i porten och jag hör att det är någon som går genom portdörren. Jag hör inte att en lägenhetsdörr stängs....
min hund var fortfarande på sin vakt, vi gick och la oss igen och jag hör något ljud i porten....
strax därefter så hör jag hur en lägenhetsdörr smälls igen! Jag hör också steg i någon lägenhet ovanför och hur vatten börjar spolas... tillslut somnar jag.

På morgonen strax efter att jag har vaknat så ringer min granne till mig på mobilen.
"Tänkte bara varna dig när du går ut med hunden att någon har skitit ner hela porten"....
Fy fan vad äckligt!!!! Han ringde också till värden, kul för den person som fick städa bort det....
Bajskluttarna hade börjat nedifrån och försvunnit uppåt.... kanske var det grannen jag vaknade av i natt? Om det var en olyckshändelse, städar man inte bort det då efter sig? Fast iofs han kanske är magsjuk och ligger till sängs...fast det var ju kluttar sa grannen...hm?...blääää.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar