fredag 8 oktober 2010

Han hämtar sina saker i dag...del 2

Nu känns det bättre.... att veta att han var i sthlm och att han sov hos min killkompis och att han var och klippte sig hos en person som jag känner...det gjorde att jag kände att han inkräktade på mitt liv...
Han känner ju dem också...så vill han ha kontakt med dem så visst. Det var bara känslan...att ha blivit sviken....och allt som jag har skrivit om här i bloggen...det kom tillbaka, som en hård vind och välte omkull mig.
Men nu har vi pratat på telefon...gick inte så bra för min del då jag blev påmind om min situation igen...ang boendet mm....men då vi la på så började jag må bra igen  Jag började tänka på att det största faktiskt är över snart. När jag kommer hem i kväll så är alla hans saker borta, allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar