måndag 26 maj 2014

Hur gör jag med allt?

Måste säga att jag mådde bra i dag.

Jag vaknade utan ångest, det var sååå skönt!

Sen har jag varit på gott humör och till och med skojat med folk. :)

Jag har tänkt neutralt på honom i dag.

Tänkte på bland annat, hur gör jag framöver med att han är skriven här?
Ringer jag skatteverket och säger att han inte bor här längre, att han flyttat hem?

Hur gör jag med hans knappt använda, nya vinterjacka?

Sälja den eller vill han ge den till nån polare i Sverige?

Måste jag då medla med hans kompis och hans kompis frågar honom?

Ja, ja... det ger väl sig.

Dock börjar sfi för honom nästa vecka, då bör jag väl ringa dit och avboka.

Tror inte att han tänker på allt detta, att han faktiskt är reggad i Sverige nu.

Jag bytte nummer med en kille i lördags.

Ja, det gick fort kanske vissa tycker.
Men jag tänker nog ingenting om det.

Jag sa till den killen att jag precis blivit singel och han själv gick i från ett 7 årigt långt förhållande i januari.

Jag berättade dagen efter, då vi pratade i telefon, att jag bara varit "singel" i 5 dagar och egentligen vet jag inte ens om jag är singel?
Nog för att jag tror det...men ja...
Jag har sagt att jag älskat min sambo massor och att jag fortfarande är ledsen emellanåt.

Jag tycker det är skönt att prata med honom, det känns jätte bra att kunna va helt ärlig och han tycker nog likadant.

Vad det leder till har jag inte ens tänkt på, känns bara bra att prata med honom, jag får annat att tänka på och jag var faktiskt mig själv i dag som jag inte har varit på länge.

Jag skojar och skrattar. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar