lördag 24 maj 2014

Har han blockerat mig?

Tänkte på en sak i dag.

Han har nog bytt nummer och blockerat mig från viber.
(internetapp som Skype typ)

Det går fortfarande inte att nå honom nämligen.

Om jag känner honom rätt så sårade jag honom djupt med att "hjälpa" honom att packa.

Han tänker nog att det är ett jätte stort svek, hur kan jag göra så mot honom.
Nu spekulerar jag bara men det var så han fungerade.

Långsur och man fick verkligen sota för det om man sårade honom.

Men han tänker då inte på hur det egentligen var.

Han ville lämna mig, jag bad honom att stanna och ge det en chans, men nej, han ville åka.
Han sa att han ville pröva, kanske var det bara saknad till familjen han kände.

"Ska jag bara sitta här och vänta då?" sa jag.

Dagen innan så sa han till mig, "sluta aldrig att vara den du är, ändra dig inte för någon."

Jag sa till honom att det känns som sista gången vi ses, han sa, "Äh sluta nu."

Men jag hade nog rätt....

Ja, ja i kväll ska jag i alla fall ut och dansa och ha roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar