måndag 5 maj 2014

Första dagarna blev inte som jag trodde...

Jag trodde att det skulle vara massor med kärlek mellan oss då vi äntligen sågs.

De blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.....

Han är annorlunda....

Jag är van att vara hans centerpunkt men det är jag inte nu.

Han visar mindre kärlek.

Vi har tillomed bråkat så det resulterade i att han var borta från 14.00 till 04.30 en dag.
Han funderade starkt på att åka tillbaka hem.

Kanske är han vilsen, mer än två månader hemma i sitt land, man "lär" sig att vara utan varandra.
Livet där är så annorlunda.

Han lämnade väldigt mycket för min skull, Kanske kändes det inte samma längre för honom.

Eller så behöver han tid på sig att landa i detta igen....

Väldigt förvirrande i mitt huvud just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar