måndag 19 maj 2014

Han har, "kommit tillbaka"

Helgen har inte varit så bra.
I kärlekens tecken har den varit urusel.

Han har varit ute hela helgen och vi har knappt setts.
Han har knappt frågat om vad jag ska göra eller vad jag har gjort.

Då jag har försökt att krama honom så har han varit sval.

I går så gick jag på kalas och vi sågs inte på hela dagen.

När vi sågs var klockan redan 21.

Han började direkt att prata som bara den.
Om allt möjligt.

Jag fattade ingenting.

Sen halvlåg vi i soffan och tittade på tv.
Då, sakta, sakta så lutade han tillslut sitt huvud mot mig, jag la min arm om honom och då efter en stund så la han sin arm runt mig och höll om mig ordentligt.

Så låg han länge.

Jag mötte hans blickar och då såg jag, hans gamla jag har kommit tillbaka igen! :)

Han sa att han har varit så arg på mig men ville inte prata om det just då.
 
Han var kärleksfull hela kvällen och vi somnade kramandes

Äntligen!

Det kanske lönade sig att knipa käft och vänta in honom. ;)

Så helgen slutade i alla fall bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar