måndag 8 april 2013

Tvillingsjäl?

Det sägs ju att man har fler tvillingsjälar som man söter på i livet och att man har en själsfrände.

För några veckor sedan så fick jag kontakt med en kille på nätet, T.
Vi skrev bara några mail, sen slutade han att skriva.

Någon dag senare så skrev han:
"Du har verkligen den bästa sidan här på dejtsidan."

Jag funderade på varför han skrev sådär, vi hade ju mailat lite och han svarade inte på mitt sista mail, sen så skrev han detta?

Jag skulle svara på det men såg att han hade avslutat sitt medlemskap.
ok?

Dagarna gick.

Helt plötsligt så dök han upp på en annan dejtsida.

Jag skrev till honom, "Där är du ju."
Han skickade en flört.
Sen kunde vi inte prata mer för då var man tvungen att betala.

Ok...?

Några dagar senare så kollade jag lite slött på en annan dejtisda, på slumpmässiga bilder på killar, då dök han upp igen!

Det var en dejtsida som man inte behöver betala på för att skriva mail. :)

Så jag skrev och han svarade:
"Vilken tur att du hittade mig här!
Det gick ju inte att skriva på den andra sidan." skrev han.

Han lämnade ut sitt nr och vi hördes på telefon.

Det som var väldigt skumt....var att det var som att prata med sig själv....
Han små skämtade precis om sådana saker som jag brukar göra.
Vid ett tillfälle så sa vi exakt samma mening, samtidigt.
Han pratade på och sa saker som jag hade kunnat säga.

Det var ju som att prata med mig själv.

Det kändes jätte konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar