måndag 15 april 2013

Killen från förr, del 8

Han har inte hört av sig något mer.

Jag förstår inte varför vissa gör såhär?

Speciellt som den här killen och jag har setts flera ggr innan vi dejtade och vi har gått i samma skola förr i tiden.
Då känns det som att man "känner" varandra lite mer.

Dessutom då vi sågs så sa han saker som:

"Hahahah gillar du blommor, då kommer du och min mamma komma bra överens"
"En tjej som dig är väl en drömtjej att få."
"Du är annorlunda på ett bra sätt."

Osv...

Jag köper inte smicker..... men ändå....vissa saker lyssnar man ju på.

Som jag skrev förut, så ska man inte snacka om man inte verkligen menar det man säger.

Men....som sagt...han är ute ur bilden och jag kommer nog aldrig att få veta varför.

Men, det är väl lika bra, vill ju inte träffa någon som "försvinner" i bland och inte svarar när man ringer osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar