måndag 8 april 2013

Killen från förr, del 2

Killen från förr, S.

Ja, den dagen vi var på promenad så skickade han flera sms på kvällen sen.

Sen dagen efter så skickade han sms direkt på förmiddagen.

Vi messade lite fram och tillbaka.
Sen ringde jag honom vid kl 11.
Inget svar.

Timmarna gick och jag hörde inget i från honom....

Klockan 23.00 i går kväll så ringde han, men jag satt i telefon så jag svarade inte.
Jag ringde upp honom 20 min senare.
Inget svar.

Han skickade ett sms nu i förmiddags:

"Jag åkte till min sons fotboll och var där hela dagen, sen när vi kom hem så somnade jag.
När jag vaknade så trodde jag att klockan var 20.00 och när jag ringde dig så insåg jag att den var 23.00."

Hm......

Misstänksam som jag kan vara så undrar jag......

Han pratade i telefon med mig i lördags och smsade till mig, då var han oxå på sin sons fotboll....Då gick det ju att höra av sig.

Ja, jag vet inte vad jag ska tänka nu...får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar