tisdag 23 april 2013

Killen, D

Vi träffades på en dejtsida nån månad innan jag träffade mitt ex.
Vi var på en kort dejt då han skulle resa bort dan efter.

Några veckor senare så träffade jag mitt ex.

Detta var alltså 2010.

Sen fick vi kontakt igen då jag blivit singel, vid 2012.

Vi dejtade ca 4 ggr, promenad, bio, restaurang.

Sen backade jag ur, han drack ofta ett glas vin till maten, sa han.
Jag såg det aldrig själv.

Jag tyckte att det var för ofta....
Jag är ju, som vissa vet, helt alkoholfri.

Ett år senare, så tog jag kontakt med honom, utan baktankar, jag var i området där han bor, så jag tänkte på honom och skickade ett sms.

Han svarade direkt och ville träffas.

Jag var hos honom några dagar senare och drack te, vi pratade och pratade.

Han är lätt att prata med och det är en ömsesidig kommuniktaion.

Dock är jag tveksam...för jag tror inte att han har ändrat sitt leverne.

Jag vet inte varför jag hänger mig kvar....
Vi kommer lätt överrens.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar