måndag 15 april 2013

Plötsligt dök hans bild upp.....

Jag skriver med en kille på en dejtsida.

Jag ville se fler bilder på honom.
Han gav mig sitt namn och han skrev att jag alltid kan kolla upp honom på facebook.

Jag skrev till honom att jag då behöver hans efternamn.

Under tiden då jag väntade på att han skulle svara så slötittade jag på facebook.
På hans namn.

Det är samma namn som killen i Malmö har....

Helt plötsligt, så stannade mitt hjärta.....

Där är ju han....killen från Malmö....

Han dök upp på facebook bland flera andra...
Jag har ju letat förut men inte hittat honom.

Jag gick in på hans profil men den var ganska hemlig.

Jag kunde inte hålla mig, jag skrev ett medelande...

"Hej, Du kunde väl ha skickat ett sms om att du inte ville mer, jag tycker att jag förtjänar den respekten efter det vi hade."

Väntar med spänning.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar