torsdag 11 april 2013

Killen från förr, del 6

I dag kände jag mig som mig själv igen. :)

Inte för att jag har tappat bort mig själv men för att jag "mesade" lite.

Jag gjorde en sak i dag och den saken är min personlighet.

Svarade han på mitt sms i går förmiddags?
Nej, det gjorde han inte.

Så ist för att gå och undra så gjorde jag en Rebecca.

Jag skickade ett sms till honom i morse,

"Har det hänt något eller har du tappat intresset?"

Han har inte svarat ännu, det har nu nästan gått 4 timmar sen jag skickade det.

Jag hatar ovisshet och antigen vill man eller så vill man inte.

Om man har något som ligger och "stör" till varför man behöver hålla distans till en annan person, då talar man om det för den andra personen.

Men nu har jag frågat detta och får jag fortfarande inget svar, ja då är det ett svar i sig.

Och, skulle han höra av sig efter några dagar och säga att han ligger på sjukhus i gipsvagga...då är de en annan sak.

Skämtosido.... ni fattar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar