måndag 8 april 2013

Killen från förr, del 3

Killen från förr, S, fortsatte att messa mig.

"Är du hemma i dag? Ska vi ta en fika?"

Vi bestämde att vi skulle ses i mitt område vid nåt fik.

Han ringde:

"Jag är redan här, står utanför dig."

Ok.... han kom alltså och hämtade mig, sånt tycker jag om.

Då jag kom ner så stod det en väldigt snygg, svart, BMW med svarta fälgar och väntade på mig.

Ja, jag går igång på sådant... :)
Materiella saker är inte det viktigaste såklart i längden, men just nu så imponerade det på mig. hahhahaha

Vi tog en fika, han tvekade inte en sekund utan betalade mitt kaffe utan att jag ens hann reagera.
Vi satt pratade om livet, vad vi har gjort, vi pratade om tiden från förr osv.

Jag hade jätte svårt att koncentrera mig på det som sas och även hur min latte smakade...
Det enda jag hade min uppmärksamhet på var hur snygg han var. :)

Innan han åkte så sa han att vi skulle höras i kväll.

Jag är helt såld på honom utseendemässigt.

Fy fan, vad bra han ser ut!!

Ljusbruna ögon, mörkt hår, lite skäggstubb, jätte fina tänder, vackra läppar och sen så är han lång.
Mot mina 159 cm hahahha han är 190 lång. :)

Det är jobbigt att tycka så bra om någons utseende, jag vill ju bara vara nära honom hela tiden. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar