tisdag 23 april 2013

Från förtvivlan till sorg till ilska

Ja, tänk vad man kan ändra sig när allt har lagt sig.

Menar han i Malmö.

Han kom på tal i dag, bara för nån minut.

Jag kände för någon sekund hur arg jag blev...

Tur för honom att han inte bor här....

Jag hade ringt på hos honom och konfronterat honom.

Så lätt slipper man fan inte undan.

Jävla feg idiot!!

Nä, han svarade aldrig på facebook meddelandet jag skickade.
Inte för att jag trodde det heller.

Dock lägger sig ofta mail från icke vänner i "övrigt" mappen, inte med de andra mailen från vänner i inboxen.
Så man missar dem lätt.

Men ändå...

Han kommer ju inte svara ändå.

Lika bra, jag är inte resonabel just nu ändå!

Samma med "killen från förr"
Vilken jävla...jag hittar inte ord.
Jävla tönt!!

Fy fan för fega killar!

Efter ilska kommer likgiltighet....
Skönt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar