tisdag 23 april 2013

Ingen rast ingen ro

Jag är så himla trött på att skriva om killar...

Jag kan skriva mer om det händer nåt speciellt.
Just nu har jag kontakt med 3 st.

En gammal som jag har haft kontakt med sen i höstas.
Vi kom aldrig någonstans pga olika saker men har hållit kontakten.

Fy fan vad jag är trött i dag, mår dåligt i kroppen.

Vaknade kl 04 av huvudvärk och konstiga drömmar.
Tog en tablett och låg och vred och vände på mig pga värken och en massa tankar kring jobbet.
Vem som har sagt si eller så...suck...

När jag klev upp 06 så var jag så mör i kroppen och huvudet.

Jag undrar vad det beror på, jag var jätte stel i axlar, nacke, rygg, armar.

I fredags gick jag till jobbet och hem ist för att köra bil.
Det är inte så långt men jag hade en ryggsäck på vägen hem som vägde ca 10 kg.
Sen då jag kom hem så gick jag direkt ut med hunden.
Skyndade mig och sen åkte jag och hunden för att hämta upp en vän, handlade mat, åkte i väg till några andra vänner och var där på kvällen.

I lördags så jobbade jag med mitt extra jobb som är ganska tungt fysiskt.
Sen efter jobbet så var jag på promenad med hunden i nästan 2 timmar.
Sen på kvällen så var jag hos en vän och åt middag sen var jag ute och dansade i flera timmar.

Vad gjorde jag på söndagen....?
Just det, längre promenad med hunden, handlade 50 liter jord som jag bar själv....
Tungt som fan för lilla mig.

Sen i måndags så planterade jag om en massa blommor, bar tunga krukor, dammsög.

Undra om min kropp och hjärna blev för hårt belastad i helgen?
Jag tycker ju att man borde klara av sånt här men jag har aldrig tänkt på att det kanske är för mycket.
Speciellt jag som är otränad rent fysiskt.

I dag lider min kropp iallafall......

Jag bara längtar efter att dagen ska vara slut så jag får gå hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar