fredag 5 april 2013

Mycket svordomar ;)

Jag skrev kort med en kille på en dejtsida.

Vi bytte telenummer.

Vi pratade i telefon.

Han sa: "Det vore kul att ses i dagarna."

Jag föreslog ev torsdag.

Jag messade honom på onsdagen, på dan, föreslog promenad på torsdagen.

Inget svar.

Han svarade på torsdagen, på dagen.

"Hej, måste hjälpa min pappa, vi kanske kan höras."

Eh, va?!

Jag svarade inte...

Det kändes inte som att det fanns så mycket intresse från hans sida.

Men...
Intresset från min sida var inte så jätte stort heller från början, så det kanske var lika bra.

Men jag kan bli så jäkla arg på killar som säger en sak och gör en annan!

Man lovar inte saker som man inte kan hålla!!
Då är det bättre att hålla käften!

Samma sak är det när man söker jobb, de är såå trevliga och säger:
"Vi kommer ringa nästa vecka, det här blir bra."
Inte fan ringer de alltid!

hahhahahahah fula ord men så känner jag. :)

Det finns dock en kille som jag blev väldigt nyfiken på....

Vi har setts av en slump i en videoaffär där jag bor.
3 ggr med stora mellanrum.
(vi gick i samma skola för över 20 år sedan.)

Nu sågs vi igen för nån vecka sedan.

I går skickade han en vänförfrågan på facebook.
Vi började prata direkt, han gav mig sitt nummer efter en kvart så vi började prata i telefon ist.

Vi pratade på en bra stund och han föreslog att vi skulle ses i helgen.

Dock så skulle han vara i mitt bostadsområde redan i dag samma tid som jag är på väg hem från jobbbet.
Han sa att han skulle höra av sig då. :)

Det jobbiga är...om man är intresserad av nån, att man vill träffas NU! ;)

Man bara går och väntar på att den där jäkla telefonen ska ringa!
hahahhahahha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar