tisdag 3 mars 2015

Krogen och killen P, del 2

 Jag var ute på krogen i lördags också, men inte själv.
 
Två killkompisar var med och en nyfunnen bekant/vän var också där med sin kille.

Stämningen på stället var konstig.

Det var några som började tjafsa mitt på dansgolvet och ett flertal la sig i.

En storvuxen kille tog tag i min nacke med ett fast grepp.
Han var kaxig till sättet, burdus och dessutom full.

Han och hans vänner skulle röja järnet, sa han.
Jag skulle vara med, sa han. 

"Annars så tar jag dig och kastar dig ut över dansgolvet."

Det var hans sätt att skoja....

Jag var inte så kaxig då med mina 159 centimeter....
Plus att man får välja sina fighter....

När han släppte så log jag bara och flyttade på mig snabbt.

I lördags så messade jag killen från i fredags, killen P.

Han svarade flera timmar senare.

Vi messade ett par ggr bara.

Sen på söndagen så messade han mig igen.

Han frågade om jag ville ses i veckan.

I går, måndag, så messade han att han hade tänkt att bjuda mig på middag, ute, på något ställe.

Jag har aldrig blivit utbjuden, eller?
Nä, inte vad jag minns.

Jo, på en fika kanske men inte på restaurang.

Fortsättning följer....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar