lördag 7 mars 2015

Dejten med killen P, del 4

Han kom och hämtade mig i sin lilla BMW.

Vi åkte till en mysig restaurang på söder.

Han pratade hela tiden...
Det måste ha sprungit isbjörnar på hans tallrik för han åt inte, han pratade...

Jag var klar med min mat, säkert 20 min före honom. :)

Dock så frågade han mig saker också.
Han lyssnade tills jag pratat färdigt och gav någon kommentar om det jag sagt.

Så där får han pluspoäng. ;)

Men när han väl pratade om sig så var det massor....

Vi var där 19.00 och stannade till 22.30.

Pratade och pratade.

Innan vi sa att vi skulle gå, så frågade han om jag ville fortsätta konversationen hemma hos honom.

Han försäkrade sig flera ggr att han inte menade nåt speciellt, bara att det var trevligt att prata och han ville inte sluta.

Jag sa nej.
Han körde mig hem och vi satt i hans bil, säkert 45 min och pratade.

Vi bestämde att ses i dag igen och ta en promenad.

Han är trevlig, lätt att vara med.

Han har dock ett arg utseende. :)
Vet ej hur jag ska förklara... han ser arg ut.

Det kanske bara är hans utseende eller så är det insidan som speglar sig utåt, Vad vet jag.

Han sa vid nåt tillfälle att han sällan blir arg.
Vi får väl se. ;)

Han messade då han hade kommit hem.

"Hej Rebecca! Tack för en trevlig kväll. Jag fick lite ångest då jag såg din oroliga min efter att ha bjudit hem dig till mig. Tro mig jag önskade bara att fortsätta vår konversation, inget annat!
Hoppas att du inte misstolkade det. God natt och sov gott! Kram

Jag känner inte sån där stark dragning, än, som jag kan göra till vissa.
Dock känner jag något, så helt kört är det inte. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar