fredag 13 mars 2015

Killen P, del 8, jobb och skov

På intervjun gick det bra.

De kommer att matcha mig mot kunder/jobb som kommer in.

Oftast brukar tydligen elfirmor ta över personen sen efter nåt halvår.

Jag fick ett litet skov...
Suck...

Kan vara Alvedon och migrän eftersom jag redan hade en känslig slemhinna i tarmen.

Kan också vara en kombination med potatis chipsen jag åt...

Innehåller bara potatis, salt och fett.
Men fettet är dåligt och dessutom upphettat.

Jag avbokade träffen med killen P i onsdags.
Det kändes inte alls bra.

Kändes nästan som att jag var på väg att bryta helt.

Sen i går, torsdag, så pratade vi på telefon.

Han hade förståelse för sjukdomen och hur man kan må, att man inte känner sig social, mm.

Då kände jag att jag tyckte bra om honom.

Jag vet inte varför jag pendlar....
Får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar