onsdag 18 mars 2015

Avslutet med killen P, del 11

Jag skickade ett sms till honom.

"Jag vill inte träffas mer. Jag har inte de rätta känslorna."

Han ringde upp mig, jag svarade inte.

Efter ca 10 minuter så ringde han igen.

Jag svarade inte.

Jag fick en obehaglig känsla i kroppen...
Han kanske kommer hit om jag inte pratar med honom.

Han verkar ju var en ganska envis person.

Så jag ringde upp honom.

Han sa ganska på engång att han blev ledsen, att det kändes hårt.

Jag: "Ok... jag ville vara ärlig i alla fall...
Jag har känt mig lite tveksam sen början men har tyckt att du var trevlig så jag ville ge det lite till för att känna efter."

Han: "Men tycker du inte att det är lite kort tid att avgöra?"

Jag: "Nej...vi har ju träffats flera ggr, jag hade ju kunnat ta beslutet redan på första träffen men ville ge det en chans."

Han: "Så du har bestämt dig, du vill inte träffas nåt mer alls?"

Jag: "Nej.... Det är ju inte rätt mot dig heller att umgås bara för att jag tycker du är schysst och så går du med känslor för mig."

Han: "Nej det är ju sant... men jag är mållös...inte ofta jag tycker om någon..."

Vi var tyst i några sekunder...

Sen sa vi hej då.

Nu känns det mycket lättare i själen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar