söndag 29 mars 2015

Killar och jobbsökande

Inte undra på att jag drar mig för att träffa killar....

Nån hade skrivit till mig på en dejtsida:

"Gud vad sexig du är."

En annan skriver:

"Vi kan ta ett glas vin."

Varför jag reagerar på det?
Jo, för att det står klart och tydligt på min dejtsida att jag är seriös, söker något livslångt och att jag är nykterist!

Läser de inte??

En annan kille hade jag chattat med lite, jag kände inte hundra för honom så jag ville inte gå vidare. Jag skrev det till honom varpå han svarar:

"Du är knepig, inte undra på att du är singel."

Min spontana reaktion är att jag blossar upp inombords, av ilska!

Så jävla trött på dessa omogna jävla killar!

Ursäkta..... :)

Vart är de mogna, omtänksamma, gentlemännen?

Jag var inte ute i går.
Jag hade sådan värk benen!
Hahahaha!!

Jag dansade som en tok i fredags så jag får skylla mig själv. :)

Jag är nu redo inför mitt jobbsökande i morgon. :)
Jag ska ju åka till elföretag med mitt cv och presentera mig.


Förberett, mapp med cv:n, block med namn och adresser samt GPS. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar