söndag 6 december 2015

Vårat förhållande börjar att djupna

Vi pratade igenom allt i går, ang. det där med att jag är osäker.

Han förstod mig och jag förstod honom.

Sen på kvällen var vi på fest.
Det var trevligt, dock kände jag ju inte nån direkt, så det blev lite stelt från min sida.

J blev ju för onykter kan jag tycka....

Han var uppe och sprang runt bland folket och pratade med alla.

Dock såg han till att komma tillbaka till mig med jämna mellanrum.

J hade en lång kärleksförklaring till mig under kvällen.

Han var så kär i mig, han hade letat hela sitt liv efter mig, osv.
Han sa också: "Du kan ju försöka att smita från mig, du kommer inte undan. Jag släpper dig inte."


Kvällen löpte på och folk började att dansa, mitt bord blev tomt och jag satt själv ett tag.

Då kom hans pappa och satte sig vid mig.

Han sa att han var väldigt glad över att J hade träffat mig.

Han kramade mig och sa att han tyckte om mig.

J brukar säga att jag är bra för honom, det höll hans pappa med om.

Vad det nu betyder.

När J kom och satte sig vid oss så sa hans pappa att vi var så söta i hop.
Han sa också att J skulle hålla hårt i mig, sådana som mig växer inte på trän och det ska man va rädd om.

På något sätt kändes det som att vårt förhållande djupnade en aning i går kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar