måndag 21 december 2015

Övernattning hos J, del 2

Vi gjorde ett nytt försök i går med att sova över.
Han kom på att vi kunde bädda med madrasser på golvet vägg i vägg med ungarnas rum.

Jag kom dit på kvällen och lagade middag till alla.

Det var jätte mysigt.

Barnen tydde sig mycket till mig och de dröjde sig kvar hos oss vid bordet även då de ätit klart.

Varken J eller jag sov särskilt bra....
Madrasserna kändes hårda och det var konstigt att sova i vardagsrummet.

I alla fall, med lite sömn så var uppdraget slutfört.
Vi hade sovit i hop i hans hus.

På morgonen så fixade jag frukost till barnen och till J.

Det ena barnet brukade inte äta den frukosten, vilket jag fick veta efter att barnet hade ätit upp. ;)
J blev förvånad.

Sen efter frukosten så tog vi en promenad med hunden.

Sen stannade vi ute på tomten, efter promenaden, och lekte med hunden.

Hunden trivdes mycket bra, det var härligt att se. :)

Jag åkte hem till kvällen och barnen blev ledsna över att jag och hunden skulle åka.

Så allting känns mycket bra just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar