torsdag 10 december 2015

Vila och sova och låta kroppen läka

Jaha....

Då var jag hemma från jobbet igen....

Tarmen är inte bra.

Det konstiga är att jag blev mycket bättre då jag fick min mens.

Sen när den var slut så blev jag dålig igen.

Jag bestämde mig för att vara hemma och läka.

Sova mycket.

I går låg jag på soffan nästan hela dagen och småsov.

Jag har inte velat säga något till jobbet ang. min sjukdom.
Jag har ju varit frisk så länge innan....

Jag hoppas att jag slipper berätta än, att jag kan bli frisk nu istället!

Snart är det jul och jag har tagit ledig en vecka.
Eller ja, 3 dagar, sen är det lediga dagar ändå.

J och jag är lediga samtidigt.
Han ville att jag skulle vara ledig med honom och han ska stå för de 3 dagarna ekonomiskt för mig.
Annars hade jag aldrig kunnat vara ledig.

Det ska bli riktigt skönt att vara lite ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar