lördag 12 december 2015

Sängar och rosor

Jag har sovit mycket på dessa dagar då jag har varit hemma från jobbet.
Eller ja, jag har sovit ca 9-10 timmar per natt.

Har inte sovit på dagarna, förutom första dagen, vilket skulle varit bra också.

I vilket fall som helst så har det gett en bra utdelning.
Jag är mycket bättre i magen. :)

I går var vi och tittade på sängar, han behöver köpa en ny säng och vill att jag ska vara delaktig i allt nytt som händer honom just nu.

Vi hittade en jätte skön och fin.

Den kostade över 60.000 kr!

För en säng....

Vi ska kolla på billigare varianter också nån dag....

Blev tagna av en säljare på "sova" som var med oss i nästan en timme.
Lärorikt och han har ju rätt i det han sa, men... som sagt... Lite mycket pengar. :)

Hans ex har fått en bostad.
Hon ska flytta ut den 1 januari.

Han blev så paff.
Trodde att det skulle dröja flera månader.

Så det är alltså ca 3 veckor kvar bara.

Nästa vecka då han är hemma med barnen så ska hans ex vara där också en hel del.
De ska gå igenom saker som de ska dela på.

Fotoalbum som man har tex, "Vem ska ha detta, och detta och detta?"
Sen finns det ju hur många saker som helst som man ska gå igenom.

Vilket jobb det måste vara....

I går då han kom hem från jobbet så hade han en present till mig.
10 stycken röda rosor. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar