lördag 28 mars 2015

Sober och dans

I går var jag ute på Sober.

En nykter nattklubb.
Det säljs ingen alkohol och man får blåsa i dörren.

Mårten Andersson har den.

Det var Stephen Simmonds som dj:ade på ena dansgolvet.

Jag var med några vänner men de försvann i bland så jag roade mig själv. :)

Så då stod jag på dansgolvet i flera timmar.

När jag tillslut stannade så kände jag hur ont jag hade i ryggen och i benen. :)

Det fanns en del söta killar men ingen wow effekt direkt....

Mot slutet så tänkte jag, jag dansar och mår bra, vill någon stöta på mig så får de ta för sig.

Minuten efter att jag tänkte så, så var det en kille på dansgolvet som kom fram.
Vi dansade lite och sen frågade han om vi kunde gå ut för att prata.

Visst, sa jag.

Vi pratade lite och han verkade trevlig, han ville ha mitt nummer.

Efter en stund var han tvungen att gå då hans vänner gick.

Jag känner mig inte så jätte intresserad.
Visst han var trevlig...men...suck...

Vet inte vad det är med mig...

Då vi kom till stället så sa en killkompis till mig, "Nu får du ragga och ta för dig."

Näää... jag har ingen lust. tänkte jag.

Borde jag ha låtit bli att prata med den där killen?
Sagt nej, till att gå och prata när han frågade?

Ja, kanske....
Men samtidigt så känner jag att jag följer med lite, go with the flow.
Att se vad som händer i mitt liv.

Ja, ja...

En bra sak han sa till mig, som gjorde mig glad.

"Du ser så glad ut, de lyser i dina ögon."

I dag så blev jag väckt av grannen, klockan var väl 9.30.
Det är inte så tidigt men eftersom jag somnade 03.30 så är det tidigt....

Jag har bara sovit 6-7 timmar och det är för lite för mig i dag.

Vimmelkantig och dåsig så fick jag gå upp.
Kan ju sova nån timme i soffan sen ;)

Det är några som ska ut i dag också, och jag har sagt att jag ska med...

HUR ska jag orka? Hahahaha!

Avslutar dagens inlägg med en selfie.
Tänk vad smink kan göra med en persons utseende, speciellt ögonen. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar