tisdag 17 mars 2015

Killen P, del 9

Jag och killen P pratar och messar varje dag.

Vi har fortfarande inte setts än, som vi skulle för nån vecka sen.

Jag tänkte att vi skulle göra ett nytt försök denna vecka, med att han kommer upp till mig.

Eventuellt i dag.

Jag gillar att prata med honom, börjar förstå honom bättre nu.

Han är jätte engagerad i mitt liv och lägger allt jag säger, på minnet.

Jag har ju ingen servo på min bil längre, den gick sönder för nåt år sedan.

Då har han kollat upp detta och berättade i går att man kan ta ut den och löda om, fixa nya delar osv, osv.
Han sa också att han kan göra sånt.

Då jag berättade om min sjukdom så hade han ägnat nästkommande dag till att läsa massor om den på nätet.

Vi har bara setts ca 4 ggr, vi har inte ens gjort någon som helst tillstymmelse till närmanden.

Ändå så visar han så mycket intresse för mig och mitt liv.

Annorlunda..... :)

Men det stora testet, anser jag, är hur han klarar min hund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar