tisdag 1 juli 2014

Saknaden i många skepnader

I bland kollar jag viber.....
Bara för att se om han har varit online.

Nu har jag sett att han har varit online ofta.
Varför det helt plötsligt?
Det var ju sådana problem med internet..... :(

Jag kunde inte hålla mig i går kväll, jag skrev på viber och frågade.
(jag vet, inte så smart...)

I morse hade jag ett svar från honom.

"De har fixat felet på internet hemma, så nu funkar det."

Fattar inte varför känslorna går upp och ned.

Då jag läste messet från honom så kände jag ingenting direkt.

Jag såg hans bild på viber och tänkte bara på hur vi har tjafsat och tänkt olika ang saker. Det kändes då helt ok att vi har gått skilda vägar.

I bland blir jag ledsen för några minuter.
Jag frågar mig själv om det är han jag saknar eller saknar jag att dela min vardag med någon?

Jag tror att det är både och.

I dag ska jag hämta en ny mobil.

Alla minnen från honom, sms, bilder, osv. Kommer inte att finnas på den nya.

På den ska jag INTE installera Skype eller Viber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar