onsdag 9 juli 2014

Förkyld i värmen

UUUÄÄÄÄHHH!!! :(

Vilken natt.... Länge sedan jag upplevde det här.

Jag är förkyld....

I natt vaknade jag hundra ggr av att jag var täppt i näsan, det var varmt, hostade, näsan rann. osv.

I morse vaknade jag och hade så ont i ryggen, känns som att ryggen var full av blåmärken.
Jag kunde inte ligga på rygg och det gjorde ont att vända sig om då det också gjorde ont i höfterna.

Herre gud....
Vad skönt det är med en egen blogg, då kan jag klaga om jag vill. :)

Jag skulle på dejt i dag med killen, B, det är ju jäkligt tveksamt om jag mår såhär.

Jag kan inte jobba heller....
Inte sola heller... ;)

Blä för att vara sjuk.....

Jag kan dock plugga lite ;)

Stackars hund, blir korta promenader, delvis för värmen och delvis för min förkylning.

Får försöka att aktivera honom inomhus, gömma godis tex.

Det kliar i halsen, näsan rinner, jag blir galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar