tisdag 29 juli 2014

Min födelsedag 2014

Dagen innan min födelsedag så var vi några vänner och åt på restaurang.

Det var trevligt. :)

Dock så ville ingen gå vidare sen.

Jag fick med mig 3 stycken på en uteservering efter, det var kul!

Men jag ville inte gå hem än, det var ju min födelsedag...(typ) ;)
Så jag frågade på fb om någon var ute och då fick jag napp hos en bekant som var i närheten.

Så hon och jag gick på nattklubb sen.

Hon blev väldigt onykter på en gång och hittade nån kille.
Jag gick för att dansa men tappade lusten helt, så jag åkte hem.

Jag hade klänning på mig och det var en bit till bilen....
Inte så kaxig, ensam tjej.

Så jag frågade en som jobbar där, som jag känt därigenom i hundra år,
om han kunde följa mig till bilen.

Han sa ja, det var jätte snällt. :)

Dagen efter, på min födelsedag så var det ganska dött.
Kände mig lite ensam.

Jag hade hoppats på att någon skulle ringa mig och bjuda över mig på middag, eller komma hit.
Men så blev det inte.

Jag målade istället listerna i vardagsrummet och sen åkte jag till Ica Maxi för att handla.

Jaha, då är jag 39 år nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar