måndag 7 juli 2014

Gurkmeja och dejt

Jag vaknade av klockan 08.00 men kände mig konstig i halsen så jag sov vidare ett par timmar till.

När jag vaknade kände jag mig helt slut i kroppen.

Jag gjorde frukost med ingefära och gurkmeja och ett stort glas vatten till med massor av citron.

Jag ska fan inte bli förkyld! :)

Gurkmeja är jätte bra mot alla typer av sjukdomar, tex inflammationer i kroppen.

Jag var på dejt i går.

Med den första killen, som jag haft kontakt med.
Vi kan kalla honom för B.

Vi var ute och gick och stannade till på två ställen så hunden skulle få gå i vattnet.

Det var en lugn dag, tror vi var ute i lite mer än 2 timmar.

Jag gillar hans sällskap, känner mig avslappnad och kan vara mig själv.

Så vi ska ses igen i veckan.

Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på mitt ex, faktiskt inte sen jag bytte mobil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar