onsdag 16 juli 2014

Dags för provsvar

I dag ska jag till läkaren och få svar på alla prover de tog.

Det är en ny läkare så jag hoppas att hon är bra.

Jag ska fråga om jag inte kan sluta med de tabletter jag äter dagligen.

De ska tydligen inte gå ut i blodet utan lösa upp sig i tarmen.
Men de gör ju ingen nytta...
Ätit dem i flera år men jag har ändå fått skov.

Den ena läkaren jag hade förut ville inte ta bort dem för hon menade på att tänk om det blir sämre.

Jag vill inte äta mediciner som på verkar kroppen på annat sätt också.

Ja, vi får se vad hon säger.
Det som känns jäkligt bra nu är att magen nästan är helt återställd. :)

Mina naglar växer som ogräs.
(De är de första som ryker om man får skov)



Jag messa med mitt exs kompis i går.
(whatsapp, messa gratis över nätet)

Vi messade en stund och då han fick veta att jag skulle till läkaren i dag så ville han ringa innan jag åkte dit.
Jag sa att det blir dyrt (eftersom jag inte vill installera viber och Skype)
men han ville ringa kort ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar