tisdag 15 juli 2014

Allt löser sig!

Nu har jag fått i hop lite pengar men det visade sig att jag får två utbetalningar av CSN nästa månad.
Underbart!

Jag frågade min hyresvärd om de kan vänta med hyran i ca 2 veckor efter utsatt datum, tills CSN pengarna kommit, och de sa ja! :)

Det innebär att jag helt plötsligt inte ligger back. :)

Så hunden fick sig ett sele i dag.
Alltid trånat efter det där märket, Hurtta, och nu är det köpt. :)

Även bilen fick en present, den blev ren, handtvätt som vanligt.
 
Plus att jag slog på stort och beställde en klänning från Bonprix. :)
Tyckte att den verkade lite kort men sen slog det mig att förut då jag beställde en klänning så såg den lång ut på bild.
 Men eftersom jag är så kort så kommer den att vara längre på mig. ;)
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar