söndag 13 juli 2014

Killen B, (uppdaterat) dagen efter oxå

Jaha, det blev en kort historia med killen B.

Han sa att han ville ha familj första gången vi sågs.
(vilket han påstår nu att han aldrig sagt.)

När vi träffades så visade han intresse och även via sms.

Sen då vi sågs i går i går så var han kall.

Han visade inget som helst intresse, inte ens fysiskt.

Är man intresserad av någon så tar man i den andre personen,
det kan va en klapp på armen osv.

Han visade ingenting.
Vi var och åt och sen mot slutet av kvällen så pratade vi lite om personliga saker.

Jag frågade om hans familj och jag ställde en fråga om hans ex.
Han började berätta om en tjej han hade träffat.
Hon var så jobbig för att hon ringde honom hela tiden.

Jag sa då att när man är förälskad så är det väl inte jobbigt?
Då vill man ju höras ofta.

"Ja, men du vet att jag tränar regelbundet och är med mina vänner.
Jag tänker INTE ändra något i mitt liv för en tjej!"

Sa han bestämt.

Vi pratade vidare och jag sa att jag gillar att min kille umgås med mina vänner och tvärtom.
Att mitt ex vänner gillade mig mycket och i bland så pratade jag i telefon med dem.

Han var fortfarande kall och sa nästan direkt att han nu skulle åka hem.

Jag kände att något var konstigt....

I dag så messade jag honom och frågade, skrev att jag upplevde att situationen var annorlunda.

Han svarade:

"I bland känner jag mig inte redo för förhållande, du pratar mycket om hur du vill ha det ang förhållande, jag känner inte för det om jag ska vara ärlig.

Du är jätte fin och söt men jag väntar med förhållande.
Det känns som att jag knappt har tid för mig själv men när du pratar om förhållande och dina vänner så kändes det faktiskt jobbigt.

Jag binder inte familj bara sådär och inte förhållande heller, det är sånt som kommer med tiden. Ta inte upp sånt där, det skrämmer vissa, tex såna som jag."

Ok....? Han har också pratat om förhållanden, mest om han är trött på jobbiga tjejer.

Sen så pratade jag bara, vad jag gillade, varför är det så fel?.
Vaddå ska man inte kunna prata om vissa saker med vissa?
Hur fan ska jag veta vad som skrämmer honom?

Jag svarade:

"Jag är den jag är. Jag kan inte gå runt och tänka hela tiden på hur jag ska bete mig mot killar jag träffar.
Då skulle jag inte vara mig själv.
Hur ska jag veta vad folk vill höra och inte höra som jag inte känner?

Jag är en varm person som är ärlig och öppen.
Om man blir skrämd av något jag säger så ligger väl det hos den andre personen.
Jag är aldrig elak av mig.
Jag var tydligen inte det du sökte.
Hoppas du hittar det du söker och blir lycklig. Kram"

Han svarade, Tack detsamma.

Varför kan jag inte möta nån som är mer...lätt... att han inte tar så allvarligt på saker och ting?
Någon som är mer säker i sig själv och inte blir så himla sårad så lätt.

Jag har ju skrivit det på min dejtsida, "Du ska vara trygg i dig själv och veta vad du vill."

Ändå dyker de upp, en efter en, killar som är osäkra...

Jag tog bort honom på fb efter detta.

Dagen efter skrev han till mig på fb.


Han: "Sjysst att ta bort mig från fb. Vi som lärde känna varann Ha det bra!
 

Jag: "Du ville ju inte ha nåt förhållande och du tyckte saker m mig va jobbiga.
Så... Jag trodde inte att vi skulle höras nåt mer då.
 
Han: "Ok."
 
Jag: "Förstår du då att jag tänkte att vi skulle klippa kontakten?"
 
Han: "Ta inte min tid, ha det bra"
 
Jag: "Varför är du otrevlig? Jag är inte det mot dig. :("


 
Han: "Du tog bort mig från Facebook. Och det betyder att det inte finns något alls.
Inte ens vänskap. Så varför ska ja ens skriva till dig mer?
Även om det inte skulle bli något mellan oss skulle det kanske fortsätta som vänner men du väljer ta bort mig. Ja e inte otrevlig men tycker inte att ska slösa bort min tid nu.
Kommer inte skriva mer. Ha det bra"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 



 
 




 
 
 

 
 
 

 




 
 

 

 

 
 





 
 
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar