torsdag 31 juli 2014

Mitt ex från då jag var ung

När jag fyllde år så fick jag en massa grattis hälsningar på Facebook.
 
En av dem var från ett gammalt ex, min första kärlek då jag var ca 17 år.
Han frågade också hur jag mådde så jag skrev till honom privat istället.
 
Vi började skriva till varandra och vi ska ses i dag.
 
Jag ringde honom i dag och det kändes som att slungas tillbaka i tiden.
 
Han lät likadan, han sa samma sak till mig. :)
 
Han berättade att jag hade krossat hans hjärta då jag gjorde slut.
 
Jag var hans första kärlek och tog tydligen hans oskuld också.
 
Det tog flera år innan han vågade släppa in en tjej igen.
 
Han sa i dag att alla hans tjejer efter mig har varit mörkhåriga, som mig,
att jag är orsaken. hahahha
 
Han sa också, "Tänk om det inte hade tagit slut, då hade livet sett helt annorlunda ut nu, vi kanske hade haft 8 barn nu. "

Vi skrattade. :)
 
Jag hade fått en nalle utav honom på den tiden.
Hans nalle som han höll kär. ;)
 
Jag rotade i min garderob och där var den, nallen.
 
Skickade ett mms till honom. :)
 
Spännande och kul att ses i dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar