söndag 20 juli 2014

Uppraggad på gatan

I går skulle jag och min kompis pröva ett nytt dansställe.

Vi parkerade och fick gå en bit.

Min kompis gick lite i förväg och väntade på mig på gatan.

Jag klev ur bilen och började gå gatan ner mot henne.
Längre fram så var det en bil som parkerade, ut klev två killar samtidigt då jag passerade.

Den ena killen sa, Hej!, jag sa också, hej.

Han ropade efter mig, "Du var jätte söt!"

Varpå jag svarade: "Du var också ganska söt

Jag blev snopen och visste inte riktigt vad jag skulle svara,
hahahahha, han var söt men jag sa, ganska, hahah

"Kan du inte vänta, kom tillbaka." ropade han.

Jag vände på klacken och gick mot honom och sa:
 
"Ok, fast du får bara 30 sekunder på dig."
Jag sa så eftersom min kompis stod kvar själv.

Han presenterade sig, och frågade direkt om mitt nummer.
Jag skrattade.

"Ja, du sa att jag bara har 30 sekunder på mig så jag skyndar mig här." sa han.

Vi bytte nummer och jag gick vidare till min kompis.

Vi messade bara ett par ggr under kvällen, han ville att vi skulle komma dit de var.

Vi kände oss malplacerade för de som var på stället var säkert 10 år yngre än oss.
Så det slutade med att vi gick till vårat stamställe istället.

Då vi gick mot utgången för att åka hem för natten så var det en kille som kom fram till mig.
Vi hade haft lite ögonkontakt strax innan.

Vi pratade kort, han bodde i Malmö, han hade eget företag inom ekonomi.
Han skulle åka tillbaka till Malmö om någon dag.

Han fick mitt nummer och messade mig en stund senare.

"Synd att du var tvungen att gå nu."

Får se om någon av dem hör av sig de närmaste dagarna.

Just i dag känner inte jag för att ringa någon, är ganska less just nu på killar.

Vill gärna träffa nån men vill akta mig för struliga killar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar