torsdag 3 juli 2014

Blodet väcker rädslan

Helt plötsligt blev jag jätte dålig i magen i två dagar.

Den tredje dagen kom det kraftiga smärtor i magen.

Den dagen kom det också blod.....

Jag blir så jävla trött på detta!!!

Jag har ju fått fina naglar nu och varit frisk i magen en månad.

Är det för att jag ätit nåt olämpligt?

Är det för att jag hade migrän i 3 dagar och proppade i mig Alvedon och migrän tabletter?

Är det så att det är något som härjar i tunntarmen som jag inte haft förut, som de hittade sår av?

Jag får svar 16 juli på det.

Inte undra på att jag känt mig trött, fan!

Vill inte!

Man är extra trött, naglar går sönder, håret faller av, ont i ryggen, osv.

När jag såg blodet så kom tårarna, för jag blir så jävla rädd!

Jag vill INTE ta kortison eller annat starkt.

Man får värsta biverkningarna.

Sen vill jag inte känna mig ledsen heller eftersom det psykiska måendet påverkar negativt.

Så jag stoppade mina tårar och försökte att peppa mig själv.

Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar