torsdag 10 juli 2014

Börjar bli bättre

I natt sov jag hela natten. :)

I dag känner jag mig lite bättre faktiskt.

Jag och killen B hörs HELA tiden, mest på sms.

Vi messar hela tiden, även då han är med vänner, när han är på gymmet eller direkt då han är klar.

Vi skulle ha setts i går, men jag var dålig, får se i dag.

I sånt fall kommer han över hit framåt kvällen.

Känns lite konstigt att ha en kille här i lägenheten efter min "sambo"....

Det skiljer hela 10 år mellan dem. B, är 37 år.

Hans stora önskan i livet är att skaffa familj.

Han har dock varit gift en gång, väldigt kort tid, men inga barn.

Han är väldigt försiktig då han har träffat på fel tjejer.

Jo, han jag bytte nummer med på krogen, ingen av oss har ringt.
Gör inget, då jag vill veta hur det går med B först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar