torsdag 17 juli 2014

Killen på gatan


Jag gick ut i köket och stod vid fönstret.

Av en slump tittade jag ut, där ute såg jag en kille gå förbi, mot vårat hus.

Han såg bra ut!
Det lilla jag såg.

Samtidigt så såg jag min granne sitta på en bänk utanför så jag messade henne fort som fan! :)

"Såg du killen som gick in i vårat hus?"

Ja, det hade hon lagt märke till.

Jag sa att om hon ser honom så kan hon ju fråga om han är singel och ge ut mitt nummer.

Hon svarade då, "Akta dig, jag är en sådan person som gör sånt."

Ha ha ha ha, ok, kör på, tyckte jag.

Det gick väl en kvart eller nåt, så gick jag in i köket igen.
Jag såg en taxi stanna till utanför.
Min granne och hennes kille klev in i den.

Jaha, killen dök inte upp igen, tänkte jag.

Plötsligt hörde jag röster och tittade ut genom fönstret.

Min granne stod och pratade med den där killen!!

Hon frågade om han var singel, sa att jag sett honom genom fönstret och frågade om han ville ha mitt nummer.
hahhahahah

Han var singel och tog mitt nummer.

Efter 5 minuter så kom det ett sms från honom. :)

"Spanar du alltid på folk genom fönstret? ;)"

Vilken lustig grej, hahahha, ja nu messar vi fram och tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar