tisdag 29 juli 2014

Mess från exet

Jag fick ett mess i dag, på whatsapp.
Via internet.
Jag har ju inte installerat Skype eller viber på nya mobilen.

Men denna app har jag.

Det var från mitt ex, ett tomt meddelande.

Jag skrev ett frågetecken som svar och skrev att det var tomt.

Han svarade då att det inte var meningen, han skulle testa en sak och så råkade han skicka till mig.

Jag vet inte om jag ska tro på det...

Men i alla fall, han frågade hur min pappa och make mådde,
hur mina vänner mådde och jag och hunden.

Jag berättade saker kort och sen frågade jag honom om hur han mådde.

Han sa bara att det var bra.

Jag ville inte fråga nåt mer, blir nog bara känslomässigt jobbigt att få veta saker om honom.

Sen sa vi bara, ta hand om dig, och avslutade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar